یکی از برجسته ترین نیازهای مهم و یا حتی مهمترین وظیفه جنایتکارانه این است که رفتار جنایی عمدی انجام داده است. صرفنظر از این که آیا اراده او اکنون آزمایشی است؟ همانطور که بود، پایه و اساس طیف گسترده ای از وظیفه جنایی "مستبد مستحکم" است؟ است. در این شانس که فردی فرصت انتخاب مستقیم خود (عدم امکان تصمیم گیری) یا فرصت انتخاب رفتار (عدم وجود اراده) را ندارد، اخلاق قابل اعتماد نیست و به این ترتیب، رفتار او، صرفنظر از اینکه آیا در داخل ساختار روابط خصوصی خود با دیگران یا در حوزهی ارتباط او با مجلس قانونگذاری، نباید بر زندگی قانونی اش تأثیر بگذارد، از جمله نظم و انضباط که فرد مورد نظر نمی تواند مجبور شود. این مسئله، با این حال، پیش از این توسط چارچوب قانونی متعددی رد شد و هدف این بود که مردم برای انجام رفتار غیرقابل اعتماد به طور دوره ای مجبور شوند، امروزه در قانون کیفری امروز و روش تفکر لیبرال روشن است که ساختار قانونی قانون کیفری جاری بنیادین این است که مواد مستقیم تخطی به طور عمدی تایید شده است (جعفری 1392: 208). در قوانین اسلامی، دارایی های موجود، با انتظارات اراده ی منحصر به فرد، دارای اهمیت ویژه ای هستند و این تاریخی است و از این طریق استنزاها و تصاویر زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، هنگامی که قرآن کریم امتیازات را در میان حقیقت و فریب و اسلام و بی اعتمادی انتخاب می کند، اهمیت اراده آزاد و اراده ای را در اسلام نشان می دهد. واضح است که اگر یک فرد نشان دادن عادلانه را با توجه به بدون انتخاب کامل انجام دهد، مستم پاداش نیست، به شرط آنکه رفتار بد را بدون تمایل از طریق و از طریق آزادی انجام نمی دهد. همانطور که ممکن است، مجموعه ای از منطق گرایان اسلامی به طور کامل به طریق و از طریق آزادی و انتخاب محدود می شود و اعتماد آن به معنی عدم اعتماد به قدرت بهشت ​​است (میر سعیدی، 2011: 148).

ادامه در مطالب آینده



مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها